Jak "wspieranie przedsiębiorczości" niszczy kreatywność i jak powinien wyglądać program 8.1?

Jak "wspieranie przedsiębiorczości" niszczy kreatywność i jak powinien wyglądać program 8.1?

W odcinku Kwadransu dla Biznesu o startupach i studentach dosyć krytycznie wypowiedzieliśmy się o unijnych programach typu 8.1. W komentarzach pojawiło się pytanie: Zaraz na nie odpowiem. Najpierw jednak mały rage: Moim zdaniem 8.1 to pomyłka. Nawet jeśli pojawiły się jakieś sukcesy, to mała jest szansa, aby te sukcesy wyrównały koszty całego programu (grubo ponad […]

webr00t

webr00t

porno

Niedowierzali, gdy poznali kulisy szybkich i spektakularnych sukcesów w biznesie

Niedowierzali, gdy poznali kulisy szybkich i spektakularnych sukcesów w biznesie

W 1 części, nagranej jeszcze starym studio rozmowy, Piotr i Ireneusz rozmawiają o tym, czego większość osób nie wie o spektakularnych, szybkich sukcesach. Cały wątek – z wieloma konkretnymi przykładami – narodził się z tematu młodych ludzi zainteresowanych biznesem. Cały temat świetnie podsumował Richard Branson, jedyny przedsiębiorca, który stworzył 8 biznesów wartych ponad miliard dolarów […]

7 minut brutalnej prawdy o e-biznesie

Maciej Budzich (Mediafun) opublikował rewelacyjny wykład z Internetbeta 2014, który wygłosił Michał Sadowski założyciel i prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu. Całe 40 minut jest niezwykle przydatne, ale pierwsze 7 minut to POTRZEBNY kubeł zimnej wody na scenę startupową… oraz BARDZO mądre słowa dla każdego startującego przedsiębiorcy. Obejrzałeś/aś? To wiesz już, że Michał […]

Zdaniem przedsiębiorców…

Posłuchaj i przeczytaj, co przedsiębiorcy obecni na MAKE the CHANGE mają Ci do powiedzenia: MAVERICK POLSKA Po szkoleniu MAKE the CHANGE na którym miałem przyjemność być 27 i 28 września 2014r muszę stwierdzić iż odwaliliście kawał dobrej roboty dla mnie. Spojrzałem dzięki temu z nieco innej perspektywy na mój biznes (sprzedaż internetowa art. dla dzieci). Cała wiedza […]

Manifest MAKE the CHANGE

Wierzę, że tylko biznes skupiony na wieloletnim dbaniu o rozwój Klienta ma przyszłość i może trwać i rozwijać się przez dekady. Wierzę, że zbyt wiele powstaje biznesów skupionych świadomie lub nie na jednorazowych transakcjach. Takie podejście niechybnie prowadzi do porażki, ponieważ jest szkodliwe dla Klienta. Wierzę, że zbyt wiele biznesów walczy ceną lub tanimi chwytami, […]

Jak bardzo muszę być konsekwentny, aby osiągnąc sukces?

Piszę ten artykuł, bo wiem, że są osoby, które szukają sposobu na osiągnięcie sukcesu szybko i bezboleśnie. I NIE jest zbiegiem okoliczności to, że są to osoby, które tego sukcesu najdłużej nie osiągają lub sukces osiągają… ale na krótko. Jednym z elementów procesu dochodzenia do sukcesu jest: Konsekwencja. Gdy słyszysz o konsekwencji pewnie zadajesz sobie […]

Jak KONKRETNIE osiągnąć sukces w biznesie i życiu?

Piszecie w e-mailach z prośba o konkrety nt. Make The Change. Od kwietnia wysyłam Ci sporo materiałów nt. mojej filozofii biznesu – o biznesie opartym na wartościach, biznesie zdrowym dla Ciebie, Twoich bliskich, o biznesie stabilnym. Mam jeszcze w zanadrzu kilka artykułów, które pewnie wzbudzą podobne emocje, jak poprzednie. Ale zbliża się koniec maja, więc ułatwię […]

Kto buduje biznes wyłącznie z pobudek osobistych, dostanie od życia srogą lekcję…

Jest wtorek, 19 lutego 2008. Godzina 10 rano. Wokół mnie krząta się wiele osób, ktoś z tyłu gotuje, wszędzie kamery – na statywach, na ramieniu operatora, na kranie. Zamiast skupić się na tym, o co zaraz mnie zapytają, zastanawiam się czy nie przesadzili z moim make-upem i ile kosztuje mikrofon przy mojej twarzy, że nie […]

Jeśli Twój główny produkt nie ma tej cechy, Twój biznes umrze….

Jeśli Twój główny produkt nie ma tej cechy, Twój biznes umrze….

Ostatnia z 3 cech Platynowego Produktu, która nie ma znaczenia na początku biznesu, ale jej brak nie pozwoli Ci się rozwinąć i doprowadzi Twój biznes do powolnej, ale pewnej śmierci. Z drugiej strony ta cecha da Ci wielką przewagę nad konkurencją i świetlaną przyszłość, jeśli Twój główny produkt/usługa, będzie ją posiadał. Jeśli chcesz, aby Twój […]

2 cechy, które musi mieć Twój główny produkt, aby Twój biznes się udał

2 cechy, które musi mieć Twój główny produkt, aby Twój biznes się udał

Twój główny produkt musi mieć te 2 z 3 cech Platynowego Produktu, aby Twój biznes mógł wystartować i był zyskowny. Bez tych 2 cech, podzielisz los tysięcy e-biznesów, o których nikt jż nawet nie pamięta… poza ich właścicielami, którzy stracili pieniądze swoje, rodziny i mnóstwo czasu. Zobacz kolejny fragment wykładu z kursu Strategia Platynowego Produktu […]

Dlaczego Google, Apple i Microsoft są tak zyskowne?

Strategia Platynowego Produktu jest wykorzystywana przez najbardziej zyskowne firmy na świecie – Google, Apple i Microsoft. Wszystkie pozostałe duże firmy, które nie generują zysków, albo mają wielkie straty, stosują inną strategię – np. Motorola zanim została przejęta przez Google. Zobacz, jak Google, Apple i Microsoft wykorzystywały Strategię Platynowego Produktu aby stać się jednymi z najbardziej […]

Od zera do 500 tys. przychodu i ponad 100 tys. zysku w 2 lata!

Od zera do 500 tys. przychodu i ponad 100 tys. zysku w 2 lata!

Zobacz, jak typowy, nieinternetowy przedsiębiorca stworzył kurs internetowy w zupełnie nowej dla niego, ale NIEZWYKLE konkurencyjnej branży i w 2 lata doszedł do 500 tysięcy złotych przychodu i dużo ponad 100 tysięcy zł zysku. Już po 1 roku wygenerował 100 tys. przychodu. Zobacz kolejny fragment wykładu z kursu Strategia Platynowego Produktu.

Od zera do 100 tys. zysku rocznie w 3 lata – studium przypadku

Od zera do 100 tys. zysku rocznie w 3 lata – studium przypadku

Zobacz jak nastolatek rozwinął swój biznes do 100 tysięcy złotych zysków w 3 lata – bez inwestycji, bez kredytów, startując na 1 komputerze w domu rodziców. W tym fragmencie wykładu z kursu Strategia Platynowego Produktu znajdziesz nie tylko prawdziwą historię, ale konkretne lekcje nt. rozwijania biznesu, który będzie miał taki potencjał wzrostu.

Zła innowacja – dlaczego innowacja w stylu Google doprowadzi Cię do klęski?

Zła innowacja – dlaczego innowacja w stylu Google doprowadzi Cię do klęski?

„Musisz być innowacyjny” to zła rada, dzięki której codziennie powstają setki startupów, które chwilę później padają jak muchy pociągając za sobą oszczędności ich właścicieli, kredyty i mnóstwo zmarnowanego czasu. Zobacz, dlaczego nie możesz podchodzić do innowacji tak, jak Google dzisiaj i co powinieneś robić zamiast tego, aby odnieść sukces… Powyżej pierwszy fragment wykładu kursu Strategia Platynowego Produktu

13 lekcji robienia dużego biznesu (plus relacja z National Achievers Congress Polska 2013)

13 lekcji robienia dużego biznesu (plus relacja z National Achievers Congress Polska 2013)

WOW! Jednym słowem tak mógłbym opisać to, co się wydarzyło 12-13 października. Musiałbym dodać jeszcze kilka wykrzykników, aby opisać to, co się wydarzyło po National Achievers Congress (NAC) w Warszawie – i dlatego piszę dopiero dzisiaj. Gdybym miał jednym obrazem opisać NAC, zerknij na początek strony ;-). Tak wygląda 4000 osób na sali, a tam na […]

Sukces bez inwestora?

Osobiście nigdy nie wziąłem do swojego biznesu inwestora (chociaż miałem okres, że takiego aktywnie szukałem), ponieważ od początku mogłem finansować rozwój z bieżących zysków. Czy to jest lepsza droga? Trudno powiedzieć, gdy wszyscy wokół mówią tylko o tym, ile kto od kogo dostał. Mam dla Was dzisiaj głos przeciw: „We’ve never sought funding, have been […]

Pivot w e-biznesie

Kilka dni temu odbyłem niesamowitą sesję burzy mózgów z Dariuszem Świerkiem, czego efektem będzie pivot Ekademii i chciałem przy tej okazji nieco o samej idei pivota napisać. Pivot w terminologii biznesowej oznacza znaczącą zmianę strategii działania w celu osiągnięcia lepszego market fit. Market fit to po prostu dopasowanie do oczekiwań rynku. Produkt, który osiągnął market […]

Dlaczego bogaci się bogacą i jak myślą kapitaliści? (Robert i Kim Kiyosaki, National Achievers Congress 2013)

Dlaczego firma Roberta i Kim Kiyosaki zbankrutowała? Dlaczego Robert i Kim pisza książki, skorą są tacy bogaci? Fundusze, akcje, nieruchomości – w co inwestują? Jak myślą bogaci i dlaczego biedni tego nie rozumieją? Te kontrowersyjne i inne bardzo ciekawe pytania zadaliśmy Robertowi i Kim Kiyosaki wprost będąc w RPA. Zobacz, co odpowiedzieli. Podziel się Twoją […]

Prosty skrypt informujący o plikach cookie i polityce prywatności

UWAGA: Ten tekst to nie jest porada prawna i nie daję żadnej gwarancji, że skorzystanie z mojego rozwiązania uchroni Cię przed jakimikolwiek konsekwencjami. Zgodnie z nowelizacją Prawa telekomunikacyjnego, od 22 marca, serwisy www w Polsce  mają obowiązek pozyskania zgody odwiedzających na instalowanie na ich komputerach plików cookies (tzw. ciasteczek). Większość polskich portali poszło na całego i […]