Copywriting

SPRZEDAŻ  (78)
 
COPYWRITING  (39)
E-MAIL MARKETING  (21)


ZAKRES CEN:


TYPY PRODUKTÓW:

kurs
dvd
ebook
szkolenie
serwis
konferencja
ksiazka
cd
usluga
artykul

 

Copywriting

 
perswazyjnycopywriting Perswazyjny Copywriting Zapisy trwają
Czy wiesz, że dobry copywriter może w krótkim czasie podnieść sprzedaż w Twojej firmie? Tak, naprawdę inwestycja w tę wiedzę może w krótkim czasie przynieść szybki zwrot z inwestycji. Z kursu dowiesz się jakie niezauważalne dla wielu elementy zmieniają obserwujących w kupujących. 299.00 PLN
kurs-copywriting Kurs Copywritingu dla Przedsiębiorców Zapisy trwają
Pisz 4 razy skuteczniejsze teksty w mniej niż 40 minut. 195.00 PLN
naglowek_w_5_minut Jak stworzyć nagłówek rzucający Twoich klientów na kolana i poświęcić na to nie więcej niż 5 mi... Zapisy trwają
Jak stworzyć nagłówek rzucający Twoich klientów na kolana i poświęcić na to nie więcej niż 5 minut? Jeśli nie wiesz, czym jest nagłówek to zajrzyj do dowolnej codziennej gazety lub brukowaca. Nagłówek jest tym, co przyciąga Ciebie d... 9.97 PLN
CopywritingWebinar Błyskawiczny kurs copywritingu (Konferencja On-Line - Webinar) Zapisy trwają
Błyskawiczny kurs copywritingu (Konferencja On-Line - Webinar) 47.00 PLN
modelowanie_naglowkow Mocne nagłówki na wyciągnięcie ręki Zapisy trwają
Mocne nagłówki na wyciągnięcie ręki W artykule "Jak stworzyć nagłówek rzucający Twoich klientów na kolana i poświęcić na to nie więcej niż 5 minut?" pokazałem Wam, jak zmodelować jedne z najskuteczniejszych nagł... 3.66 PLN
dlugosc_oferty Dlaczego ta oferta jest taka dłuuuuga? Zapisy trwają
Dlaczego ta oferta jest taka dłuuuuga? Oferta na www.cneb.pl ma 9-12 stron A4 zależnie od tego jak drukujesz. Co jakiś czas w mailu lub na forum pada pytanie dlaczego moje oferty są tak strasznie długie. Gdy jest to tylko pytanie, mam szansę... 3.66 PLN
przekora Siła przekory, czyli jak zacząć ofertę Zapisy trwają
Siła przekory, czyli jak zacząć ofertę Zdarza się, że wiemy, co chcemy powiedzieć w ofercie. Znamy wszystkie cechy produktu i, co ważniejsze, korzyści z jego stosowania. Mamy w głowie kolejność argumentów i większy zarys struktury ofer... 3.66 PLN
z_grubej_rury case study: Zacznij z grubej rury Zapisy trwają
case study: Zacznij z grubej rury Gdy pierwszy raz zajrzałem na stronę Internetowego Systemu Konferencyjnego SYSKON (syskon.home.pl) producent tego rozwiązania przedstawiał się tak: "Celem naszej firmy są usługi dla osób prywatn... 3.66 PLN
krotkowzrocznosc Copywriting i krótkowzroczność Zapisy trwają
Copywriting i krótkowzroczność Jeden z forumowiczów www.merytorium.pl oceniając stronę innego forumowicza napisał:             "Pierwsze spojrzenie - nagłówkek z "Ty też" ... 3.66 PLN
case_zm_1 case study: Sprzedawaj emocjami w ładnej oprawie graficznej Zapisy trwają
case study: Sprzedawaj emocjami w ładnej oprawie graficznej Są w naszej społeczności takie osoby, które z bardzo dobrym skutkiem stosują wiedzę zdobytą z moich artykułów czy dyskusji na Polskim Forum E-Biznesu. Taką osobą od samego pocz... 3.66 PLN
korzysci Pisz o korzyściach popartych cechami Zapisy trwają
Pisz o korzyściach popartych cechami Każdy, kto zetknął się z teorią reklamy słyszał o tym, aby skupiać się na korzyściach wynikających z produktu, a nie na jego cechach. Jest to tak oklepana i UDOWODNIONA zasada, że nie przyszłoby mi ... 3.66 PLN
wizualizacja Wizualizuj by zapanować nad emocjami klienta Zapisy trwają
Wizualizuj by zapanować nad emocjami klienta W artykule 3D covers pisałem o tym, jak ważna w tworzeniu ofert jest wizualizacja. Pokazywałem tam, jak wizualizować produkt za pomocą grafiki, czyli w najbardziej oczywisty sposób. Jednakże wiz... 3.66 PLN
redagowanie Napisz, poczekaj, zredaguj... Zapisy trwają
Napisz, poczekaj, zredaguj... Jest taka technika, którą stosuje praktycznie każdy skuteczny copywriter. Każdy specjalista uprawiający copywriting ma swoje metody i swoje techniki. Każdy pisze trochę inaczej. Jednak praktycznie każdy stosuje ... 3.66 PLN
lanie_wody Lanie wody - warto czy nie? Zapisy trwają
Lanie wody - warto czy nie? Gdzieś na początku października zeszłego roku otrzymałem kolejny e-mail przekonujący mnie do tego, że powinienem w ofercie abonamentu CzasNaE-Biznes skupić się tylko na konkretach i podarować sobie wstawki typu:... 3.66 PLN
uco Unikalna Cecha Oferty: Czy warto być pierwszym? Zapisy trwają
Unikalna Cecha Oferty: Czy warto być pierwszym?Każda dobra marka powinna być zbudowana wokół jednej, przekonywującej Unikalnej Cechy Oferty (UCO - ang. USP - Unique Selling Proposition). Od unikalności i wartości w oczach potencjalnych klie... 3.66 PLN
odmiana_wg_plci Jak wprowadzić odmianę wg płci do oferty? Zapisy trwają
Jak wprowadzić odmianę wg płci do oferty? if (plec == m ) { document.write("mężczyzny"); } else { document.write("kobiety"); } Ty to ładne imię dla mężczyzny. Ciekawy efekt, prawda? Jednak to trochę więcej niż bajer do umieszczenia na stronie www. To kolejne narzędzi 3.66 PLN
cneb-materialy_o_copywritingu Jakie materiały o copywritingu polecasz? Zapisy trwają
Jakie materiały o copywritingu polecasz?Piotrze, jakie polecasz materiały do nauki copywritingu? ... darmowy
prawdopodobnie Jak działa słowo PRAWDOPODOBNIE? Zapisy trwają
Jak działa słowo PRAWDOPODOBNIE? Prawdopodobnie wszyscy znają już slogan piwa Carlsberg. Prawdopodobnie większość zauważyła już dziwną przyswajalność sloganu "Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie". Niektórzy zacz... 3.66 PLN


© 2007-2017 Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin


Produkty i Szkolenia Online

Nie jesteś zalogowany(a) Zaloguj się Utwórz konto


forked from Moodle