Obniżam znacznie ceny na moje flagowe kursy

W czerwcu 2013 r. podjąłem decyzję o znacznym zwiększeniu cen moich produktów – nawet 3 krotnie. Od tego czasu minęły prawie 2 lata. Jaki był efekt tej zmiany? Mam za sobą 2 lata rekordowej sprzedaży… ale to nie jest znacznie większy poziom, niż w 3 innych latach z niższymi cenami. Niewiele większe przychody, te same […]

Marka w postaci skrótowca/monogramu

IBM, TVN, CNEB – jakie zasady rządzą skrótowcami? Jak tworzyć marki z monogramów? Czy monogram/skrótowiec to doby pomysł na nazwę produktu, firmy lub serwisu www? To był krótki fragment kursu: „Najważniejsza decyzja marketingowa” – zobacz całość

Jobs czy Branson? Czyli o 2 różnych podejściach do pracy w biurze – cz. 1

Jak biuro wpływa na pracę, zarządzanie pracownikami oraz relacje rodzinne? Piotr i Ireneusz mają inne podejście do kwestii posiadania i pracy w biurze. Zobacz czym różni się podejście Jobsa z Apple do Bransona z Virgin. A którą Ty wolisz wersję?

Jak pobudzić ducha przedsiębiorczości u dzieci – cz. 2

W drugiej części rozmowy pokazujemy: jak dziecko może nauczyć się przedsiębiorczości w szkole? jak nauczyć kreatywnej pracy za pomocą koralików? jak zachęcić dziecko do przedsiębiorczych zachowań? w czym Twoje dziecko będzie najlepsze? co odpowiadać dzieciom, które zadają trudne pytania? najważniejsza cecha osoby przedsiębiorczej? jak nauczyć dziecko zdrowej rywalizacji? jakiego typu książki warto czytać dzieciom? jak […]

10 kroków do zarabiania na wiedzy

Jak zacząć zarabiać na wiedzy? 1. Znajdź idealną dla Ciebie niszę, która pozwoli Ci zarabiać na szkoleniach. Najwięcej zarabiają trenerzy, którzy specjalizują się w wąskich zagadnieniach, ponieważ są dzięki temu wiarygodni dla swoich klientów. Problem w tym, że dobrą niszę trudno wybrać, jeśli nie korzystasz z odpowiednich narzędzi. A są w internecie darmowe narzędzia, które […]

Jak pobudzić ducha przedsiębiorczości u dzieci – cz. 1

Piotr i Ireneusz dzielą się swoimi metodami pobudzania przedsiębiorczości o dzieci. Rozmawiają o konkretnych: o książkach, grach marzeniach, o błędach, jakie popełniają szkoły i uczelnie próbując uczyć przedsiębiorczości A co do zamku w Szkocji: Zamek w Szkocji można kupić za 6 mln funtów, przy funcie za 6 zł daje to około 200 tys. zł miesięcznie raty […]

Jak za darmo zorganizować webinar lub konferencję on-line?

Jak za darmo zorganizować webinar lub konferencję on-line?

Takie widoki były dzisiaj podczas próby do szkolenia online, na które zapraszam dzisiaj o 20:00 Techniczny Czwartek: Jak za darmo zorganizować webinar czy konferencję on-line? To będzie pierwsza transmisja na żywo z nowego studio. Polecam też nagranie z poprzedniego spotkania: Jak wyprodukować i zacząć sprzedawać e-booka lub raport w Internecie? W całym studio unoszą się opary olejków […]

Dziwne metody pobudzania kreatywności

Dziwne metody pobudzania kreatywności

Jeżdżenie pociągiem, świadome sny, nietypowe metody notowania, tworzenie konspektu książki w 15 minut i inne dziwne metody pobudzania kreatywności omawiamy w kontynujacji odcinka: Jak pobudzać kreatywność w biznesie?. A oto wspomniany wykład sir Kena Robinsona:

Jak pobudzać kreatywność w biznesie?

Jak pobudzać kreatywność w biznesie?

Zacząłem pisać tekst o tym, jak to czasami trudno być kreatywnym, gdy wokół mnóstwo spraw i pracy. Dzisiaj jest właśnie taki dzień i tekst szedł mi jak po grudzie. Wrzucam więc po prostu najnowsze video o pobudzaniu kreatywności… i chyba sam je zaraz obejrzę… dobra to wszytko na razie, bo obiad stygnie ;-): Napisz w […]

Porozmawiajmy o pieniądzach – Ile trzeba zarabiać, aby mieć prawdziwy sukces?

Porozmawiajmy o pieniądzach – Ile trzeba zarabiać, aby mieć prawdziwy sukces?

Nie ważne ile bym nie zarobił, zawsze zadawałem sobie pytanie: Czy ja osiągnąłem sukces? Ile muszę zarobić, aby uznać, że osiągnąłem sukces? Od wielu lat prowadzę dochodową firmę. Już w 2005 przekroczyłem najwyższy próg podatkowy – naturalnie jestem na podatku liniowym. Ale dawno temu, gdy oglądałem na VH1 programy o najbogatszych i ich jachtach, nie […]

Czy da się osiągnąć sukces poza Warszawą?

Czy da się osiągnąć sukces poza Warszawą?

Po opublikowaniu danych o sprzedaży według miast w artykule: Gdzie organizować szkolenia i konferencje na żywo? postanowiliśmy z Ireneuszem omówić ten temat głębiej. Poruszamy różne problemy i strategie związane z robienie biznesu poza Warszawą, gdy wielu Klientów w Warszawie właśnie mieszka. To jest też pierwsze nagranie w całości zrealizowane w nowym studio – w końcu 😉 Na koniec […]

Jak osiągnąć sukces, gdy nie możesz się przebić?

Jak osiągnąć sukces, gdy nie możesz się przebić?

Posłuchaj najbardziej inspirującej historii znanego człowieka, której nigdy nie słyszałeś. Czy masz czasami wrażenie, że sukces jest zarezerwowany dla „wybranych” – grupy osób, które się znają, wzajemnie wspierają i nie dopuszczają nikogo do środka? Dokładnie tak to wygląda na zewnątrz… ale jest też druga strona medalu. Posłuchaj prawdziwej, prawie nikomu nieznanej historii człowieka sukcesu, którego […]

Jak naprawić dotacje dla firm? Część II

Jak naprawić dotacje dla firm? Część II

W pierwszym artykule na temat dotacji 8.1 i tych z Urzędu Pracy zasugerowałem, że do programu 8.1 powinny zostać wprowadzone warunki: nowa e-usługa musi po tych 2 latach być przynajmniej płynna przez okres min. 6 miesięcy – o zwrocie z inwestycji nie piszę, bo to nie różniłoby się od pożyczki, którą trzeba spłacić. min. rok (najlepiej […]

Jak "wspieranie przedsiębiorczości" niszczy kreatywność i jak powinien wyglądać program 8.1?

Jak "wspieranie przedsiębiorczości" niszczy kreatywność i jak powinien wyglądać program 8.1?

W odcinku Kwadransu dla Biznesu o startupach i studentach dosyć krytycznie wypowiedzieliśmy się o unijnych programach typu 8.1. W komentarzach pojawiło się pytanie: Zaraz na nie odpowiem. Najpierw jednak mały rage: Moim zdaniem 8.1 to pomyłka. Nawet jeśli pojawiły się jakieś sukcesy, to mała jest szansa, aby te sukcesy wyrównały koszty całego programu (grubo ponad […]

webr00t

webr00t

porno

Niedowierzali, gdy poznali kulisy szybkich i spektakularnych sukcesów w biznesie

Niedowierzali, gdy poznali kulisy szybkich i spektakularnych sukcesów w biznesie

W 1 części, nagranej jeszcze starym studio rozmowy, Piotr i Ireneusz rozmawiają o tym, czego większość osób nie wie o spektakularnych, szybkich sukcesach. Cały wątek – z wieloma konkretnymi przykładami – narodził się z tematu młodych ludzi zainteresowanych biznesem. Cały temat świetnie podsumował Richard Branson, jedyny przedsiębiorca, który stworzył 8 biznesów wartych ponad miliard dolarów […]

Gdzie organizować szkolenia i konferencje na żywo?

Gdzie organizować szkolenia i konferencje na żywo?

Pisanie tego artykułu przychodzi mi z trudem, bo jestem rodowitym gdańszczaninem (choć moje i Agnieszki serce należy też do Sopotu). I chociaż czasami lubię wpaść do Warszawy, gdzie szybkie tempo pobudza krążenie, to jednak spokój i powietrze w Gdańsku (3 miasto o najczystszym powietrzu w Polsce) trzyma mnie na Pomorzu. Być może właśnie ten spokój, […]

Jak zorganizować udaną konferencję?

Jak zorganizować udaną konferencję?

Ireneusz Osiński i Piotr Majewski rozmawiają o tym: 1. Dlaczego spada zainteresowanie konferencjami? 2. Jaki jest najpoważniejszy błąd organizatorów? 3. Kogo zapraszać na konferencje? 4. Jakie wymagania stawiać mówcom? 5. Jakie branże powinny organizaować konferencje? 6. O czym wszyscy zapominają?

RAPORT: Kiedyś pracował po 16h dziennie. Dzisiaj podróżuje po świecie i zarządza firmą z laptopa. Jak to zrobił?

albo: Od e-booka, przez 444 tysięcy do biznesu marzeń W tym obszernym opracowaniu pokażę Ci dokładnie co zrobił Mariusz, aby zbudować dla siebie biznes marzeń. Poznajcie Mariusza Szepietowskiego. Mariusz jest przedsiębiorcą od końca lat 90tych. Jego firma realizuje instalacje inteligentnego domu. Przez większość tego czasu był jak typowy przedsiębiorca: pracował 2 razy tyle ile typowy […]

Jak zacząć i zdobyć pierwszych Klientów?

W poniższym krótkim video zdradzam najprostszą i zawsze skuteczną metodę wchodzenia na rynek wiedzy. Ta metoda wykreowała więcej trenerów (i piosenkarzy hip-hop ;-)) niż jakakolwiek inna. Przy czym miej świadomość, że musisz mieć coś wartościowego do przekazania.