Jak budować skuteczne bannery? Oto kilka wytycznych, oraz dowody ich skuteczności.
Jak budować skuteczne bannery? Oto kilka wytycznych, oraz dowody ich skuteczności.
Ciekawy pomysł na promocję za pomocą linków umieszczonych w stopkach maili. Idea rodzi nowe możliwości, ale także wątpliwości...
Spam ogólnie jest uznawany za działanie wysoko niemoralne. W niektórych Państwach istnieją uwarunkowania prawne zakazujące spamu. Czy wiesz, że jest Polska ustawa zabraniającą spamowania?
Wyobraź sobie okienko pojawiające się w czasie ładowania strony www – np. przez 30 sekund – i automatycznie zamykające się. Czyż nie jest to dobry sposób na reklamę?
O potędze SMS'a czyli jak wykorzystać SMSy w marketingu. O gromadzeniu danych na temat klientów i docieraniu do jak największej liczby odbiorców.
Piotr Majewski i Mateusz Chłodnicki rozmawiają o swoich planach dotyczących ich biznesów i przejscia z S do B.
System wyszukiwawczy Wirtualnej Polski analizuje, które strony wybierane są najczęściej przez użytkowników przy wyszukiwaniu określonych wyrażeń. Dzięki temu strony, które użytkownicy uznali za najlep
WEBMAC: Jaka jest definicja PR, czym się zajmuje, jak to się robi i do czego się używa?
Piotr Majewski wskazuje na wady i zalety metody płatności za usługę/produkt jaką jest płacenie SMS'ami. Mówi się również o serwisach obsługujących płatności sms jak: micropayment.pl i wapacz.pl
Mateusz Chłodnicki: Jak otwieram CNEB.PL i w miedzyczasie (zanim sie zaladuje) przegladam inne strony, to CNEB.PL po zaladowaniu sie wychodzi na pierwszy plan! Jak to zrobic?