Artur Wiktor

Artur Wiktor

Skuteczna Dźwignia Zarobkowa

Marketing wirusowy na facebooku


Gdzie najlepiej wykorzystać marketing wirusowy jak nie na Facebooku? To jedno z najpopularniejszych social mediów, przepełnione klientelą z całego świata. W dzisiejszym artykule pokażę jak dobrze spożytkować to medium do prowadzenia działań reklamowych „zarażając” odpowiednich subskrybentów.

Cześć

Fundamentem wszelkich działań marketingowych na Facebooku jest zdobycie jak największej liczby fanów. Pokazuje to, w jaki sposób odbierają nas klienci, w tym przypadku bowiem liczy się ich subiektywne zdanie na temat firmy. Dobrze postrzegane usługi będą częściej zauważane, a przez to „lajkowane”. Częstotliwość odwiedzania fanpage’y jest zdecydowanie większa, dlatego tak istotne jest 
by.....



Uśmiechnij się Uśmiech
Zdj Artura

Publiczny | Dodaj komentarz | piątek, 25 grudzień 15, 11:10



 

Ajax Indicator
Użytkownik Niezalogowany

Użytkownik Niezalogowany

o marketingu wirusowym słyszałam dotąd tylko w odniesieniu do promocji wysokobudżetowych filmów i zawsze był ogromnym sukcesem, więc coś w tym musi być.

very.concrete


Publiczny | Dodaj komentarz | niedziela, 4 październik 15, 12:04

 

Użytkownik Niezalogowany

Użytkownik Niezalogowany

Dokładnie tak, zawsze coś 'wielkiego' poruszy ciekawość. Dlatego w marketingu wirusowym ważne jest, aby nawet prosta informacja zabrzmiała kontrowersyjnie.

Artur Wiktor


Publiczny | Dodaj komentarz | środa, 9 wrzesień 15, 10:45

 

Użytkownik Niezalogowany

Użytkownik Niezalogowany

Ciekawy wpis. Faktycznie skandaliczne, kontrowersyjne czy intrygujące "newsy" cieszą się zdecydowanie większym uznaniem, o czym świadczyć mogą tytuły niektórych artykułów, bądź wspomniany przypadek. Mimo to jest to ciekawa perspektywa rozwoju e-marketingu.

Kamil


Publiczny | Dodaj komentarz | wtorek, 8 wrzesień 15, 11:14

 

Użytkownik Niezalogowany

Użytkownik Niezalogowany

Od razu przypomina mi się sytuacja sprzed kilku tygodni z użytkownikiem Facebooka znudzonym otrzymywaniem ciągłych informacji na temat tego, co słychać u Volvo. Postanowił więc odwdzięczyć się tym samym i napisać do producenta, że wybiera się na paintball. I co się okazało? Że ten jeden niepozorny wpis zrobił większą furorę w sieci niż cała ugrzeczniona komunikacja Volvo. Oto co się ma szansę wybić na FB! Pytanie tylko na ile w upublicznieniu tego wpisu miały wpływ konkurencyjne marki Uśmiech

Skal-Bud Częstochowa


Publiczny | Dodaj komentarz | środa, 2 wrzesień 15, 10:59

 


© 2007-2017 Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin


Produkty i Szkolenia Online

Nie jesteś zalogowany(a) Zaloguj się Utwórz konto


forked from Moodle