Jak znaleźć swoją niszę?

sobota, 20 czerwiec 09, 22:30

Grażyna w komentarzu na moim blogu spytała mnie tak:

I czy rzeczywiście, tak prosto jest zostać Internetowym Milionerem? Sam mówisz, że nasiąkałeś wiedzą 2 lata... A sprzedajesz wiedzę własną, swoje inspiracje na bazie szkoleń.

Nie twierdzę, że jest to proste i stanie się w rok. Twierdzę, że jest to możliwe i można to osiągnąć w kilka lat. Moja historia to pokazuje, mimo iż w przeciwieństwie do Was nikt nie dawał mi konkretnej strategii działania - najpierw przez 2 lata czytałem co się dało, potem coś zacząłem robić stosując wszystko co tylko mogłem/potrafiłem i jakoś to wyszło.

Dopiero po wielu latach zauważyłem schematy, które sprawiły, że ten system zadziałał i dzisiaj tymi schematami się z Wami dzielę.

System jest bardzo prosty. Narzędzia są bardzo tanie albo za darmo. Materiały (wiedza) są za darmo, tanie albo diabelnie drogie (ja preferuję ostatnio te ostatnie Puszczenie oczka). Tak na prawdę problem sprowadza się do 2 kwestii:
  1. wybór dobrej niszy - tematyki, na którą jest zapotrzebowanie i grupy, która za nią będzie płacić - technicznie jest to banalnie proste, trudne jest wybranie poprawnej niszy, czyli niekoniecznie takiej, jaką lubimy.

  2. wytrwałość w realizowaniu strategii (bez kombinowania), bo sukces nie przyjdzie ani jutro, ani za miesiąc, ale przyjdzie na 100%.
No i dochodzimy do pytania Kamila:

Natomiast odnośnie szkolenia to wszystko pięknie i masz zapewne rację. Jednak np. moim problemem jest znalezienie niszy rynkowej. Bez tego nie stać mnie na twoje produkty i nic nie chce mi się robić. Ja mogę robić nawet to za czym nie przepadam, ale chciałbym mieć pewność, że to wyjdzie.

Mam dla Was 2 video.

1. O czym ludzie marzą:



2. Jak sprawdzić zapotrzebowanie i znaleźć niszę:

Ograniczony dostęp

Reszta jest ograniczona do osób, które mają aktywny dostęp do:

lub

lub

Zaloguj się, jeśli już go masz

 

Komentarze (8)
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 166 czytelników