firma Ekademia.pl

Ekademia.pl

Kursy, szkolenia i e-learning

firma Ekademia.pl

Po dodaniu niedawno „Stron” w kursach, które pomagają uporządkować duże kursy, właśnie pracujemy nad lepszym zagospodarowaniem przestrzeni na większych ekranach (pow 1200px szerokości).

firma Ekademia.pl

NOWOŚĆ: Od teraz Ekademia pilnuje, aby uprawnienia użytkowników (do produktów i grup w produktach) automatycznie się odświeżały po jakiejkolwiek zmianie - bez potrzeby ponownego logowania się lub ręcznego odświeżania uprawnień.

firma Ekademia.pl

Wczesne demo generatora ofert na Ekademia.pl

firma Ekademia.pl

Budowanie przewagi konkurencyjnej dzięki Pareto i LTV z pomocą listy Klientów na Ekademia.pl

firma Ekademia.pl

NOWOŚĆ: Od teraz flaga {CHAT} (generująca czat) działa również w krótkim opisie sekcji - a nie tylko w "etykietach". Ponieważ opis sekcji jest zawsze widoczny, pozwala to wyeksponować w kursie czat tak, aby był zawsze dostępny - np. dodając go do opisu zerowej sekcji lub dowolnej kolejnej.

firma Ekademia.pl

NOWOŚĆ: Sekcje w kursach są obecnie domyślnie rozwinięte (na PC) lub domyślnie zwinięte (urządzenia mobilne). Dodatkowo organizator/trener może zablokować domyślne zwijanie sekcji klikając na kłódkę w prawym dolnym rogu rozwiniętej sekcji:
Jak dotychczas, każdy użytkownik indywidualnie może rozwijać i zwijać sekcje, a system zapamiętuje te zmiany na jego koncie.

firma Ekademia.pl

NOWOŚĆ: Dodaliśmy do zestawienia FV linki umożliwiające wydruk lub bezpośrednie pobranie każdej faktury. Dodatkowo po kliknięciu kolor linku zmienia się na szary, aby było jasne, które faktury już pobraliśmy. Dzięki temu łatwiej jest przygotować zestawienie faktur dla biura księgowego.

Przypominamy, że zestawienie jest dostępne pod adresem imple.pl/invoice...

firma Ekademia.pl
NOWOŚĆ: Jeśli Twoja marka różni się od nazwy firmy, to jest zmiana dla Ciebie. Po zdefiniowaniu danych rozliczeniowych, przejdź do edycji Twojego profilu i zmień w polu "nazwisko" nazwę firmy na Twoją markę. Od teraz w formularzu zamówień w ramce z danymi sprzedawcy pojawi się zarówno nazwa profilu jak i nazwa firmy. Klient nie poczuje się zagubiony widząc nazwę firmy, której nie zna, a obowiązek informacyjny (prezentacja formalnej nazwy) zostanie spełniony. pokaż więcej...


© 2007-2018 Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin


Produkty i Szkolenia Online

Nie jesteś zalogowany(a) Zaloguj się Utwórz konto


forked from Moodle