Aktualizacja Regulaminu: Gwarancja Satysfakcji

piątek, 20 sierpień 10, 14:05

Zaktualizowaliśmy Regulamin Ekademia.pl dodając zapis o gwarancji satysfakcji. Zapis ten tylko potwierdza to, co wynika z prawa i umów z trenerami, ale wprowadziliśmy go dla konsumentów. --------- § 13 pkt. 3: Wszystkie produkty sprzedawane przez Trenerów za pośrednictwem MBC objęte są 30-dniową gwarancją satysfakcji albo zwrot pieniędzy. Czas gwarancji liczy się od dnia opłacenia produktu. MBC będzie uznawać wyłącznie prośby o zwrot pieniędzy skierowane bezpośrednio do MBC za pomocą listu poleconego wysłanego na adres MBC (liczy się data nadania), prywatnej wiadomości wysłanej w ramach s y s t e mu Ekademia.pl lub wiadomości e-mail wysłanej na biuro@ekademia.pl o ile MBC potwierdzi jej otrzymanie. Wiadomości e-mail, które nie zostały potwierdzone w ciągu 3 dni uwaĹźa się za niedostarczone. --------- KaĹźdy uĹźytkownik Ekademii po zalogowaniu się będzie musiał zgodzić się z nowym regulaminem, znikną teĹź sytuację, gdy Klienci piszą do nas po 4 miesiącach i są zdziwieni, Ĺźe okres gwarancji minął.
Komentarze (1)
Newsletter

Informator Szkoleniowy Ekademia.pl

Bądź na czasie z najnowszymi szkoleniami i kursami internetowymi...

Dołącz do 234 220 czytelników