Przygotowując kurs na Ekademia.pl wygodnie jest tworzyć treści w edytorze na swoim komputerze. Na warsztacie ZarabianieNaEkademia.pl polecam dwa darmowe edytory: Writer z pakietu OpenOffice oraz Dokumenty Google (edytor on-line). Jeżeli korzystasz z edytora Writer lub edytora Microsoft Word, to kopiując później treści do kursu na Ekademii korzystaj najlepiej ze specjalnej funkcji w edytorze Ekademii.

Pokazuje to na filmie:



Oczywiście możesz też załadować do Ekademii bezpośrednio plik utworzony w edytorze (np. odt, doc). Jednak jeżeli już chcesz załączać plik, to najlepszym formatem będzie PDF. Po pierwsze, że większość osób bez problemu go odczyta. Po drugie jest to format, który zapewnia, że dokument na każdym komputerze będzie wyglądać tak samo. Po trzecie w takim pliku nikt nie będzie mógł nic zmodyfikować.
Komentarze

Zarabianie Na Szkoleniach w Internecie

Jak błyskawicznie stworzyć kurs internetowy - GRATISOWE SZKOLENIE

Zapisz się teraz

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

Powered by
powered by IMPLE