This page want's to use cookies for statistics, analytics, marketing and personalisation purposes. You will find more info about cookies in Privacy Policy of this site.

21 powodów dla klienta by zaistniał w sieci.

środa, 9 październik 02, 08:59

Z czym należy wyjść do klienta, chcąc go zachęcić do zaistnienia w sieci? Jakie powody wybrać i jak je zaprezentować, by niezorientowana w temacie osoba zrozumiała oferowane korzyści?

WojtekCz napisał/a na Merytorium.pl dnia 2002-10-09 6:59:30:

Wszyscy chyba znamy tę listę . Czy przedstawiając klientowi wstępną ofertę utworzenia serwisu (załóżmy, że jest to pierwszy kontakt z klientem) - warto przytłaczać go takim ogromem informacji (to w końcu 3 strony A4 zapisane maczkiem) czy może lepiej wybrać kilka (5-7?) najważniejszych a odesłać do odpowiedniego miejsca w sieci jesli będzie zainteresowany czytać dalej. Czytaj na Forum Merytorium.pl

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

Powered by
powered by IMPLE