Materiał to Case Study dotyczące sklepu internetowego uruchomionego przez MniamMniam.pl. Forumowicze proponowali zmiany: ekspozycji produktów, prezentacji ceny, grafiki itd. Propozycje w materiale.

Grzegorz / MniamMniam.pl napisał/a na Merytorium.pl dnia 2006-01-26 22:22:48:

Witam,

Powoli rozwijamy nasz sklep. Działa od miesiąca. Mamy już całkiem spory asortyment z dnia na dzień coraz więcej transakcji.
Sklep dzieli się na dwa główne obszary: Do jedzenia i akcesoria AGD.
W każdym z tych obszarów staramy się aby nasze produkty były albo najtańsze na rynku, albo nie miały konkurencji tak jak japońskie ręcznie kute noże kuchenne.
I jeśli ktoś ma ochotę proszę o wrażenia i refleksjie. Co jest niezłe a co warto poprawić? Wciaż nie zabraliśmy się jeszcze za poważna promocję, z tym czekamy jak zatowarujemy sklep do poziomu jaki zalożyliśmy i jak usprawnimy koszyk, ekspozycję produktów i trochę go jeszcze podrasujemy.
Adres sklepu to: http://www.MniamMniam.pl/sklep

Wejście do sklepu jest z belki nawigacyjnej na serwisie i reklam na stronie.

Pozdrawiam,
Markos Czytaj na Forum Merytorium.pl