Naga prawda o copywritingu

sobota, 18 wrzesień 04, 10:56

Wyjątkowo interesująca, gorąca dyskusja o skuteczności różnych ofert sprzedaży. Zza dwóch stron barykady lecą ostre riposty i ciekawe argumenty - warto się z nimi zapoznać.

ragni napisał/a na Merytorium.pl dnia 2004-09-18 8:11:01:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=30804436

koronny dowod na to, ze konkretna i pozbawiona ściemniactwa oferta potrafi być niewiarygodnie skuteczna.

pomyslcie o tym kiedy ktos po raz n-ty bedzie chcial wam wcisnac kit, ze tylko 10-stronnicowa oferta z klimacie tv-szopu z sakramentalnym "Ty tez mozesz [...]" na poczatku moze byc skuteczna :>>



ps. z niewiadomych powodow miszcz pozbawil mnie mozliwosci wstawienia stopki, wrzucam wiec na sztywno:
_____________________
merytorium [dot] com / cała prawda

/pomijam juz to, ze cenzuruje tresc zamieniajac .com w domenie na .pl Uśmiech/ Czytaj na Forum Merytorium.pl