Magiczne 10 minut w kontaktach z klientami.

sobota, 26 styczeń 02, 11:24

Przeczytaj tą dyskusję, a dowiesz się, jak zwiększyć zaufanie i przywiązanie klienta do firmy. Wielu biznesom omawiany tu problem umyka – Tobie nie musi, Ty możesz go wykorzystać, by zwiększyć z

Wojtek Kyciak napisał/a na Merytorium.pl dnia 2002-01-26 10:24:17:

Myślę, że w dziale "kontakty z klientami" jest najlepsze miejsce, aby uświadomić jak ważna jest szybka odpowiedź. Z badań wynika, że Internauci nie lubią czekać dłużej niż 24 h na odpowiedź. Pewnie te dane są Wam znane. Ja jednak zauważyłem, że o ile odpowiedź w okresie 24 h jest w normie o tyle odpowiedź np. w przeciągu 10 minut jest bardzo skuteczna. Sam często zadaję pytania na różnych stronach kiedy odpowiedź jest bardzo szybka (najlepiej, abym nie zdążył się jeszcze rozłączyć z siecią) osoba, która mi jej udzieliła jest przeze mnie od razu mocniej szanowana. Zauważyłem, że kiedy klient dostanie również szybką odpowiedź z mojej strony gołym okiem widać, że jest bardziej skory do współpracy i do kupna usługi/produktu.

W takim razie w jaki sposób szybko odpowiadać?

Właściwie wyjścia są dwa.

Jedno to mieć SDI i cały czas włączony program pocztowy, który sprawdza pocztę co określony niewielki okres czasu. Rozwiązanie skuteczne, ale nie wszyscy muszą mieć SDI lub inne stałe łącze zwłaszcza kiedy nie potrzebują.

Drugi sposób to mieć wykupiony serwer bądź samo konto pocztowe z możliwością powiadamiania o nowej poczcie poprzez SMS. Można skorzystać z darmowych maili z taką możliwością, ale skuteczność przychodzenie smsów jest znacznie niższa (sam się o tym przekonałem). Jeśli komuś nie uśmiecha się płacenie za rachunki telefoniczne wcale nie musi. Istnieje możliwość kupna telefonu bez abonametnu z możliwością odbierania połączeń - ale to tak już poza tematem. Uśmiech

Oczywiście przypominam, że 69ISP ma taką możliwość. Czytaj na Forum Merytorium.pl