Integracja z Pipedrive w produkcji

środa, 7 grudzień 16, 21:15

Robimy właśnie integrację Ekademii z fantastycznym systemem wspierającym sprzedaż: Pipedrive.com - pozwoli to zwiększyć efektywność sprzedaży.

Pipedrive

W historii zamówień, z prawej strony pojawią się małe ikonki z p (od logo pipedrive) wraz z numerem "szansy/dealu" - po kliknięciu trafimy do naszego konta pipedrive wprost do konkretnego dealu.

Opłacenie lub ręczna aktywacja zamówienie powoduje [Zakończenie] dealu.

Anulowanie nieopłaconego zamówienia spowoduje [Stratę] dealu z powodu: "order expired". Wszystkie zamówienia będą anulowane po 14 dniach w przypadku braku opłaty.

Zwrot (inicjowany przez nas na wniosek sprzedawcy) powoduje również [Stratę] dealu z powodu: "refund"

Ponieważ nasza integracja pilnuje aby nie duplikować Klientów (po e-mailu) oraz firm (nazwa i nip), na karcie Klienta powstaje piękna historia jego transakcji. Na karcie firmy oczywiście też.

Deal w Pipedrive

No ale to nie wszystko.

  1. Można zdefiniować globalnie ID konkretnego użytkownika... ale również dla każdego produktu niezależnie. Więc część produktów można przydzielić konkretnemu sprzedawcy. Np. rozdzielić front-endy i back-endy.
  2. Można zdefiniować osobne API w innych wersjach językowych (to na przyszłość)
  3. I coś, bez czego ta integracja byłaby kulawa - po zdefiniowaniu klucza Ekademia wprowadzi do pipedrive WSZYSTKIE historyczne transakcje. Ekademia już teraz ma w wiadomościach MINI CRM (historię transakcji), który będziemy rozwijać, ale ta opcja da zupełnie nowe spojrzenie na Klientów.
Jest jedna zasada, której trzymam się od początku istnienia Ekademii. Łatwo zacząć i łatwo wyjść* z tej platformy. Nie zamierzam nikogo trzymać siłą, ale staram się aby nikt poważnie myślący o biznesie nie chciał zamieniać Ekademii na inne rozwiązanie. Nie ma opcji aby się to opłacało.

* wszystkie produkty można w każdej chwili wyeksportować i zaimportować do swojego moodle. historię zamówień jak i logi również można wyeksportować. Oczywiście ze stratą całej analityki i wsparcia sprzedaży, które Ekademia robi... dlatego to bez sensu Puszczenie oczka

Komentarze
Newsletter

Informator Szkoleniowy Ekademia.pl

Bądź na czasie z najnowszymi szkoleniami i kursami internetowymi...

Dołącz do 234 212 czytelników