This page want's to use cookies for statistics, analytics, marketing and personalisation purposes. You will find more info about cookies in Privacy Policy of this site.

Strategia Platynowego Produktu jest wykorzystywana przez najbardziej zyskowne firmy na świecie - Google, Apple i Microsoft. Wszystkie pozostałe duże firmy, które nie generują zysków, albo mają wielkie straty, stosują inną strategię - np.

Motorola zanim została przejęta przez Google. Zobacz, jak Google, Apple i Microsoft wykorzystywały Strategię Platynowego Produktu aby stać się jednymi z najbardziej zyskownych firm na świecie. Jeśli więc nadal myślisz, że kluczem jest posiadanie wielu produktów, na których trzeba się na raz skupiać, pomyśl ponownie... W kolejnym odcinku: 2 cechy, które musi mieć Twój główny produkt, aby Twój biznes się udał

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 173 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

Powered by
powered by IMPLE