This page want's to use cookies for statistics, analytics, marketing and personalisation purposes. You will find more info about cookies in Privacy Policy of this site.

SMS jako forma płatności

czwartek, 28 czerwiec 07, 12:00

Czy jako formę płatności można stosować SMS? Po prostu ktoś wysyła SMS, dostaje kod aktywacyjny i gotowe. Czy warto dogadać się z jakąś siecią komórkową, aby wprowadzić to rozwiązanie?

Czy jako formę płatności można stosować SMS? Po prostu ktoś wysyła SMS, dostaje kod aktywacyjny i gotowe. Czy warto dogadać się z jakąś siecią komórkową, aby wprowadzić to rozwiązanie?

Zacznę odpowiadać od końca. Myślę, że nie warto dogadywać się z  siecią komórkową, aby wprowadzić to rozwiązanie. Chyba zdecydowanie łatwiej udać się do serwisów, które takie rozwiązania oferują. Jest takich ich kilka, chociażby platnosci.pl, wapacz.pl i inne.

Czy warto taką formę stosować?

To zależy od branży i od tego, co sprzedajesz. Jeżeli sprzedajesz coś naprawdę taniego i masowo, to na pewno to się opłaca. Musisz wziąć pod uwagę, że ta forma płatności jest niebotycznie droga – tj. prowizje pobierane przez operatorów są bardzo wysokie.

Nie mniej jednak fakt, że klient płaci od razu, czyni tą formę bardzo atrakcyjną w sprzedawaniu produktów bezpośrednio z reklamy typu pop-up, top layer i innych dostatecznie dużych, aby umieścić na nich formularz.

Bezpośrednio w reklamie proponujesz wysłanie SMSa. Umieszczasz też w reklamie formularz, w który klient od razu może wpisać kod i otrzymać produkt.

Omijając w ten sposób 1 krok (potrzeba wejścia na stronę) możesz znacząco zwiększyć skuteczność i opłacalność reklamy.

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 172 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

Powered by
powered by IMPLE