Skuteczny copywriting to szereg zasad, ale też umiejętność ich właściwego stosowania.
Nagłówek ten okazał się dla mnie bardzo skuteczny w niektórych (podkreślam!) ofertach. I kiedyś o tym napisałem.
Sęk w tym, że ten nagłówek działa TYLKO wtedy, gdy opisuje aktywność, z której faktycznie ludzie się śmieją albo szydzą.
Jeśli nie umiesz grać na pianinie i usiadłbyś do niego, to Twoi znajomi zaczęliby się śmiać albo przynajmniej niedowierzać. Oczywiste, nie?
Jeśli ja używam po raz milionowy nagłówka “Śmiali się” w ofercie, to niektórzy zaczynają się śmiać
Jeśli ktoś kilka lat temu zapłacił za dostęp do CNEB.pl, gdy w Internecie było bardzo mało płatnych serwisów, to niektórzy mogli się z niego śmiać... dzisiaj żałują
Z drugiej strony, jeśli ktoś korzysta z usług firmy pogrzebowej XYZ... to z czego tutaj można się śmiać???
“Śmiali się, gdy młody Tusk wybrał mnie na adwokata, ale gdy wygrałem dla niego od Faktu milion złotych...”Tak Roman Giertych mógłby się reklamować i gwarantuję, że reklama ta byłaby niesłychanie skuteczna. Dlaczego? Niesamowicie nagłośniony przykład Romana Giertycha i “młodego Tuska” pokazuje, dlaczego nagłówek “Śmiali się” jest często skuteczny - ludzie po prostu uwielbiają takie niespodziewane historie.
COPYWRITING: Jak pisać oferty i reklamy, aby zdobyć Serca i Umysły Klientów?