This page want's to use cookies for statistics, analytics, marketing and personalisation purposes. You will find more info about cookies in Privacy Policy of this site.
My od zawsze robimy bannery pseudotekstowe lub udające formularze i zawsze miały one większą klikalność niż bannery animowane stosowane przez branżę.

Nasz Klient (bardzo duży sklep komputerowy) przetestował takie banery na 1 milionie wyświetleń. 3 były agencyjne (od dużych korporacji), 1 był zrobiony według moich wskazówek. 3 osiągnęły ok. 0,2 do 0,5%, ten prosty osiągnął ok 3%.

Stosowane przez nas bannery tekstowe/formularze NIE wpływają na świadomość marki ponieważ nie posiadają żadnych oznaczeń marki - tylko slogan wyglądający jak zwykły link albo pseudoformularz.

Więcej w moim kursie: CzasNaE-Biznes - 28 Tygodniowy Kurs E-Biznesu

Poprzedni

Komentarze

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 169 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

Powered by
powered by IMPLE